الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
السنبلة المستظلة
عضو نجم
عضو نجم
avatar

عدد الرسائل : 291
تاريخ التسجيل : 05/12/2007

مُساهمةموضوع: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الثلاثاء يونيو 09, 2009 6:11 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركااااااااااااااااااااته

كنت قد سمعت أن (wounds) و (sterlization) ...مش معانا في النظري ، لكن معانا في الشفوي؟؟؟
اللي ممكن يتأكدلنا ، أو يعرف أي حاجة عن الموضوع ده ، يبقى جزاه الله خيرا ، ويبقى يقولنا ساعتها
....................
أترككم في رعاية الله وأمنه
في أمان الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abdelrahman_eldeeb
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر عدد الرسائل : 502
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الثلاثاء يونيو 09, 2009 10:08 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
هو فعلا أنا عرفت النهاردة
ان جزء
sterilization " , " wound healing "
مش معانا فى النظرى ، ومعانا فى الشفوى ... وكلام أكيد ، عادل هو اللى راح للدكتور مع شوية بنات امبارح ....قصدى مع شوية دكتورات lol! ....
بيتهيالى
ما فرقتش أوى يعنى 432
يلا ، ربنا يعديها على خير ....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.3abdelra7man.blogspot.com
السنبلة المستظلة
عضو نجم
عضو نجم
avatar

عدد الرسائل : 291
تاريخ التسجيل : 05/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الثلاثاء يونيو 09, 2009 10:20 pm

طب عال أويييييييييييييييي
الحمد لله
أخطاء إملائية رهيبة عندي ؟؟؟(wound healing & sterilization)
ربنا يكرمك يا دكتور
في أمان الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همسات
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 190
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الثلاثاء يونيو 09, 2009 11:14 pm

هو بغض النظر عن الجروح والتعقيم
ده مش موضوعي
والحمد لله انهم شفوي بس كده سهل عليكم
وده برده مش موضوعي

اني لأرى
الاغتياظ يبدو واضحا على كل تعابير وجه عبدالرحمن
مع بعض الحنق
مختلطتا بمعالم الـ............
وما كل هذا الا بسبب
(طالبات الفرقه الثالثه )
السؤال الذي يطرح نفسه!!
ماذا تفعلن طالبات هذه الدفعه في زملائهن (الطلاب الضعاف)
ليحملوا لهم كل هذا
أم أن الزميل عبدالرحمن
هو الذي يتجنى عليهم
تبقى أسئلتنا مطروحه
لحين نستقصي الخبر
سائلين الله عز وجل ان يوفقنا للحقيقه
وكان الله في عون الجميع طلابا وطالبات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abdelrahman_eldeeb
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر عدد الرسائل : 502
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الثلاثاء يونيو 09, 2009 11:17 pm

لا يا آية
انتى ماعرفتيش ولا ايه
مش أنا بطلت أكلم فى السياسة
lol! lol! lol!
ودينا فى داهية بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.3abdelra7man.blogspot.com
همسات
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 190
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الثلاثاء يونيو 09, 2009 11:21 pm

مش باين خالص
حاسه كده انك بتخطط لاضراب
او ماشابه الثوره
للمحافظه على حقوق الطلاب
لكن هيهات
فطالبات كليه طب الاسنان في هذه المعركه
ينطبق علين وانا منهن


الحكمه ولا المثل اللي بيقول

الكتره تغلب الشجاعه
rtrg
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gladiator
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 34
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الأربعاء يونيو 10, 2009 1:46 am

'ياريت تقولنا يا عوبد عن المواضيع او المذكرات اللى الدكتور كان مركز عليها وهو بيشرح
المهمه يعنى

عشان بجد الجراحه كدا كبيره وعليها درجات كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.arab2u.net
السنبلة المستظلة
عضو نجم
عضو نجم
avatar

عدد الرسائل : 291
تاريخ التسجيل : 05/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الأربعاء يونيو 10, 2009 6:46 pm

د. عبدالرحمن

الحمد لله حواءات دفعتنا ليس لهن مثيييييييييييييييل ،
حسناااااااااااااتهن كثر .... طبيعي يا فندم حضرتك تتغاظ ... lol!
وبعدين بنات ، دكتورات ، ولا يهمك ....مخرجوش من نطاق تاء التأنيث يعني ...
ههههههههههههههه
الله يعزك يا فندم
...............

همسااااااااااااات باشا
___________

منورررررررررررررررررة :lol! lol!

منورررررررررررررة على الآخر hi

على رأي المثل خليكي محضر خييييييييير،،، الله يرضى عنك ،،، وخلي الطابق مستوووووووووور
وبلاش تهدي النفوس أكثر من كده ..... هي هادية لواحدها Sad ، الحمد لله ....
لما سدأنا الأوضاااااااااااااااع استقرت bom ...
وعلى فكرة ....على فكرة يعني : علطول زرعنا بيطرح ويغطي ويفيض وزيادة .. واخدة بالك إنتي !!!
وبعدين يا ستي البنات زي البنين ، كلهن طيبين .... وكملي بقى ...ولا إيه رأيك ؟؟؟
...........
بقولك : بلاش تفهمينا أكتر من كده ،،،، smilegy ...
ههههههههههه

....سلام يا جميل




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abdelrahman_eldeeb
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر عدد الرسائل : 502
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الأربعاء يونيو 10, 2009 7:50 pm


عماد
بجد والله ، الدكتور ما حددش حاجة ، ومافيش محاضرة قال فيها ان موضوعها مش مهم ، أنا فعلا هذاكر المنهج كله ان شاء الله ، انا عارف انه كتير بس احنا السبب ، لأن فى آخر محاضرة الدكتور سالنا حد عايز حاجة منه ، ماحدش نطق
خير ، وربنا ييسر الأمور ....
هو بس سؤال " cancer of tongue "
الدكتور كان مهتم بيه شويتين ، وقابلنى مخصوص عشان يدينى الورق بتاعه ، فاحتمال كبير ييجى ....
بالتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.3abdelra7man.blogspot.com
gladiator
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 34
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟   الخميس يونيو 11, 2009 12:45 am

يلا خير باه وربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.arab2u.net
 
سؤال عن امتحان الجراحة العامة للفرقة الثالثة ..؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: مستقبلنا العلمي :: واحة طب الأسنان-
انتقل الى: