الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الوزة المستفزة
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى عدد الرسائل : 35
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 21/05/2009

مُساهمةموضوع: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الأحد يوليو 05, 2009 4:36 pm

هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟

بس من غير زعل
ماشي

ختر رقمك المفضل من 1 إلى 9

إضرب الرقم x 3

ثم إجمع الرقم الناتج + 3 و أضرب الرقم مجدداً × 3

سيظهر لديكم رقم مؤلف من خانتين أو ثلاث ، إجمع هذه الأرقام سوياً



والآن لتعرف من هوأنشط عضو في المنتدى؟؟؟


اذهب إلى الأسفل وشاهد الإسم الذي أمام الرقم الناتج



1)همسات

2)دقات قلب

3)تبع اللي تبعه

4)السنبلة المستظلة

5)النجمة الصامدة

6)د/كوفال

7)عبد الرحمن

8)FIGHTER

9)الوزة المستفزة


معليش لو نسيت أسامي ده على حد علمي

وتأكدوا ان ده اختيار صحيح
تم تعين (انشط عضو ف المنتدى ) بمنتهى النزاهه والشفافيه
ودي قمه العدل



متستغربش ، أنا متأكد من التأثير الفعال لشخصيتي على الناس!!!



وتوقف عن إختيار أرقام أخرى لأنني أنشط عضو في المنتدى

مهما تحاول ، تعامل مع الموضوع ببساطة وصدق ذلك


لأنه ليس أمامك إلا أن تصدق!

احنا إتفقنا إن محدش يزعل وإن ده العدل
اوعوا حد يكون زعل

وتعاملوا مع الموضوع ببساطة شديدة




ههههههههههههههههههههههه




على فكرة يا جماعة أنا بهزر لحسن تصدقوا ولا حاجة

أنا قلت بس أستفزكوا شوية

بس فعلا هي دي الحقيقه

واللي مش عاجبه ولا (لاسمح الله معترض)
يورينا نشاطه وهمته
يورينا كده هيبقا انشط مني ازاي


كل واحد يدخل ويبذل اقصى جهده عشان يحاول يحصل ع اللقب ده
واللي فعلا هينشط ويبقا معايا ف المنتدى علطول
انا مستعده اني افكر اتنازل له عن اللقب
ونعمل القرعه دي
وانا طبعا متاكده
اني برده اللي هكسب
54

وقبلت التحدي

وابقوا قابلوني ف الحلقه الجايه

مع تحيات : سعادة حضرتي الوزه النشيطه جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دقات قلب
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 185
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الأحد يوليو 05, 2009 7:05 pm

هقول اي بس؟
وزة مستفزة

geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
السنبلة المستظلة
عضو نجم
عضو نجم
avatar

عدد الرسائل : 291
تاريخ التسجيل : 05/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الأحد يوليو 05, 2009 10:51 pm

الوزة المستفزة ..
...
بصراحة ...أتحفتينا ... إيه كمية الملامة دي كلها !!!
....
بصي بقى يا ستي ،، الكلام ده ما ينفعش خاااااااااااااااااااااااالص angry
عمالة تكلمينا بزووووووق أويى angry ...ومن تحت لتحت lol! lol! ..
ينفع كده يعني
المفروض تكون روحك الرياضية أعلى من كده شوية ...
ولازم تراعينا يعني ...إنت مأجزة بقالك أد إيه !! sad13 sleeping ......
.................
وبعدين يا ست الكل ، يا وزتنا ، إحنا ما نقدرش نزعلك أو حتى ما نردش عليك ،بعد اللي كتبتيه ده
بقيت إنت الكل في الكل
يلا ..أنا أشهد للعروسة shy765
.............
على الهامش : من غير زعل : الموضوع ده كان المفروض ينزل في قسم الحوارات
يلا ..شفتي دخلت فيك شمال إزاي من أولها hit ...هههههههههههههههههه
ربنا يبارك فيك يا رب ..
إحذريني الفترة اللي جاية trwew washing
......
في أمان الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همسات
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 190
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الثلاثاء يوليو 07, 2009 12:17 am

ع الهامش
معلش اصلي مكتش معاها وهي بتحط الموضوع
وهي متعرفش موضوع الاقسام ده
لسه مبتدأه برده
Wink

بجد الوزه هتكاكي
قصدي هتزأطط اوي لما تعرف ان المنتدى بدأ يبقا فيه بشر

لاحسن دي كت قربت تيأس
والامل اللي فيها يخلص
(واخدين بالكوا م الامل صح ولا ايه )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abdelrahman_eldeeb
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر عدد الرسائل : 502
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الثلاثاء يوليو 07, 2009 3:40 am

ههههههههههه
وانا مسامحك يا ستى
بس كنتى خلينى رقم 8 طيب يبقى فرقت معايا على واحد حتى
ملحوظة صغيرة
واضح انك انت واية اخواتك
عايزة تعرفى كونان عرف منين أدخلى على اللينك ده :


lol! lol!
http://futurevoice.all-up.com/montada-f3/topic-t288.htm

ياساتر ، ده ايه العيلة اللى كلها تسعات دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.3abdelra7man.blogspot.com
دقات قلب
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 185
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الثلاثاء يوليو 07, 2009 2:43 pm

انا اخدت بالي يا عبد الرحمن من ساعت لما الوزة كتبت الموضوع
بس قلت اي اخليها تفرح بنفسها شويا
وتاخد راحتها على بال ما نيجي وننقض على المنتدى
geek

هم اخوات فعلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همسات
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 190
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الأربعاء يوليو 08, 2009 1:08 am

يا جماعه في فرق شاسع بيني وبينها
هي اينعم اختي
بس انا القدوه ف الحياه
و قدوتها هي نفسها
(ده طبعا بالعافيه )

اما يا عيني البنيه الغلبانه
كت هتعمل لنا حاجه عبدالرحمن اقترحها السنه اللي فاتت
لما كان المنتدى ( بـــيـــنـــــش )
و الظاهر ان ده الطبيعي
قالت هما حلين لا تالت لهم
يا اما ازازه جاز من عند الراجل اللي جمبنا
يا اما حل الاستفزاز
وبما انها الوزه المستفزه
فضلت الحل التاني
قالت جايز ينفع وترجعوا المنتدى تاني

انا شايفه انه نفع
جاب نتيجه
ودي اهم حاجه
ان المنتدى ينشط و ينتعش

وبعدين على راي المثل
هذه الوزه اخت تلك البطه
Wink

وان مكتش هي تبقا 9
مين يعني ف المنتدى يبقا 9
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دقات قلب
عضو نجم
عضو نجم
avatar

انثى عدد الرسائل : 185
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الأربعاء يوليو 08, 2009 4:05 pm

sleeping
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الوزة المستفزة
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى عدد الرسائل : 35
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 21/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الأربعاء يوليو 08, 2009 4:54 pm

د/عبد الرحمن
أنا ماخدتش بالي من الترتيب
والله كان نفسي أحطك رقم 9
بس كده مكنتش هعرف
أستفزكوا
وكان تعبي هيروح على الأرض

بش الحمد لله جا بفايده

لكنت هزعل اوي لو منفعش معاكوا الأستفزاز

كده مكنتش هستحق لقب الوزة المستفزة
لكني
وبلا
فخر
طلعت
أستحقه


wow wow



أتمني الا تغيب روح المنتدى عنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
يارب محتاجلك
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى عدد الرسائل : 26
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟   الإثنين أغسطس 17, 2009 1:55 am

والله ياجماعة بالرغم من انى جديدة على المنتدى الا اناا شايفة وبكل صدق وامانة ان انشط عضو هو
ومن غبر زعل؟!!
دكتور عبد الرحمن
ماشاءالله سايب بصمته فى كل حتة وكل قسم
بارك الله فيك ثبتك على الطاعة وحسن الخلق باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل تريد أن تعرف من هو أنشط عضو في المنتدى؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: مستقبلنا الثقافي :: سحر البيان-
انتقل الى: